sobota, 5 października 2013

Prolog

Moje życie nigdy nie było nudne.
Moje rodzeństwo nigdy na to nie pozwoliło.
Może czasem chciałabym być jedynaczka albo mieć tylko jedna siostrę ale kocham ich wszystkich.
Taty często nie ma w domu ale nikt nie ma mu tego za złe. Zawsze ktoś ze starszych opiekuje się młodszym rodzeństwem. Zazwyczaj to jestem ja albo moja starsza siostra. Czasem jeszcze do opieki dochodzi moja bratanica która jest naprawdę słodziutka.
Szkoła w Angli nie jest zła nie licząc ważniaków, modnisi i sportowców.
Moja rodzina zawsze się różniła od tutejszego społeczeństwa.
Może i mamy dużo kasy, markowe ubrania ale dla nas najbardziej liczy się rodzina i szczęście.
Zawsze w szkole byłam uważana za ta gorszą, jakoś nie specjalnie lubie nosić obcasy, krótkie spodniczki i bluzki z dekoldem do pępka.
Zamiast chodzenia po dyskotekach czy sklepach wolałam pobiegać po parku czy tez pograc w piłkę.
Zdarzało mi się chodził na imprezy, nawet je organizować. Lubiłam bawić się muzyką, w wolnym czasie tworzyłam nowe melodie wraz z siostrą czy tez po prostu przerabiałam piosenki na konsoli.
Nigdy nie byłam typową dziewczynką. Gdy bylam mała zamiast bawic się lalkami to bawiłam się samochodami. Tak mi już zostało. Teraz bez problemu umiem naprawić auto czy motor.
Mój brat jeszcze pare lat temu startować w wyścigach motorowych, często z nim się ścigałam jak nie było nikogo z dorosłych bo oni twierdzili ze to nie sport dla dziewczyn i że to niebezpieczne.
Lubie naukę, staram się w przyszłości dostać na dobrą uczelnię. Przeskoczyłam jedną klasę, teraz chodze do tej samej co o rok starsza siostra.

Moje życie czasem bywa nudne ale w większości takie nie jest.
Chcecie się o mnie dowiedzieć więcej.? Zapraszam do czytania.


Jestem Vanessa Ann Sophie Richard a oto historia moja i mojej rodziny. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz