niedziela, 24 listopada 2013

Zawieszam !

Przepraszam was ale musze zawiesić na jakis czas bloga. 
Dość że nie mam narazie czasu pisać to jeszcze brakuje mi weny. 
Szkoła strasznie na nas naciska za 3 tygodnie próbne egzaminy a nauki masa. 
Jak tylko będe miała chwile czasu postaram się coś napisać. 
Wiem że zaniedbuje bloga ale nic na to nei poradze poprostu już nie wyrabiam. 
Szkoła plus zajęcia pozalekcyjne naprawde mam dość, ledwo znajduje troche wolnego czasu który i tak musze poświęcić na nauke. 

Mam nadzieje że mi wybaczycie. 

4 komentarze:

  1. Szkoda ale rozumiem. Wiem jak trudno znaleźć czas na wszystko. Szczególnie kiedy dodatkowo nie masz weny . Lepiej napisać dobry rozdział później niż słaby za wcześnie, a potem się trudzić.
    Wesoły Kostek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Awards Blog. Więcej informacji tutaj: http://fan-fiction-janoskians-pl.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  3. http://rainydarknesswiththebookodshadow.blogspot.com/
    Zapraszam . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytalam tego bloga i troche sie zawiodlam, ze go zawiesilas :( Naprawde lubilam go czytac, ale domyslam sie ze nie zamierzasz go kontynuowac zwazywszy na fakt ze zawiesilas go kilka lat temu. Rozumiem brak weny i dlatego nie mam Ci tego za zle, bo to Twoj wybor co bedziesz robila z tym blogiem , ale jezeli chcesz go porzucic to moglas chociaz dac znac ze go usuwasz czy cos. Ale to tez nie moja sprawa a nie chce sie wtracac. Mam jedynie prosbe ... Jezeli JEDNAK JAKIMS CUDEM wrocisz do pisania tego bloga to napisalabys mi? Z chcecia do niego wroce :)

    OdpowiedzUsuń